Przewodnik

Linki-obrazki

Misje
I. Więzi przyjaźni
Spotykasz po latach kogoś, kto dawniej był ci bliski. Wplątuje cię on w jakąś historię, która nie dość, że z czasem się komplikuje, to w dodatku budzi w tobie wątpliwości co do intencji przyjaciela.

II. Linia frontu
Kerończy natarli na Prowincję Demarską. Oblegany jest sam Demar. Jedni ludzie stają do walki, inni uciekają ze spalonej ziemi. Napastnicy, obrońcy i cywile. Po której stronie staniesz?

Opcjonalnie: Udział w buncie niewolników w Wirginii bądź inne miejsca walk.

III. Rekonwalescencja
W nie najlepszej kondycji trafiasz do wioski lub klasztoru. Wydaje ci się, że trafiłeś w dobre ręce i że wkrótce będziesz mógł opuścić to miejsce. Okazuje się jednak, że z pozoru życzliwi i uprzejmi ludzie skrywają przed tobą jakąś tajemnicę.

IV. Zabij bestię
Coś napada, nęka mieszkańców. Zawierasz umowę z wójtem - dostarczysz głowę bestii za określoną cenę. Okazuje się jednak, że stworzenie nie działa bez powodu - jest w jakiś sposób prowokowane przez mieszkańców.

Opcjonalnie: Bestia jest wrażliwa na hałas z karczmy albo ludzie naruszyli w jakiś sposób jej rewir (weszli na jej teren, zajęli leże ze względu na drogie surowce itp.)

V. Nielegalne walki
Dochodzą cię słuchy o nielegalnych walkach prowadzonych w okolicy. Położysz im kres czy może postanowisz wziąć w nich udział dla własnego zysku? Pieniądze nie leżą na ulicy.

VI. Zlecone zabójstwo
Dochodzi do zamachu, w wyniku którego ginie ktoś ważny. Podejmujesz się odnalezienia zabójcy – albo jego zleceniodawcy. Od ciebie zależy, czy dojdzie do aresztowania winnych, czy pomożesz im uniknąć kary.

VII. Egzekucja
W mieście lub wiosce szykuje się egzekucja. Znasz sprawcę albo sam doprowadziłeś do jego schwytania. Realizacja wyroku coraz bliżej.

Opcjonalnie: Z czasem nabierasz wątpliwości, czy skazaniec faktycznie jest winny i chcesz go uwolnić lub dochodzą cię pogłoski, że ktoś może chcieć uwolnić kryminalistę.

zamknij
Spis kodów
Spis opowiadań
Baśń o wolności: Preludium (autor: Nefryt) Gdy demon odzyskuje człowieczeństwo, przypomina sobie jak być człowiekiem.(autor: Zombbiszon) Nikt nie zna prawdziwego bólu do czasu aż nie straci kogoś bliskiego sercu. (autor: Zombbiszon) Wendigo i Driada (autor: Zombbiszon) Domek, zupa, sukkub i historia (autor: Zombbiszon) Sen i niespodzianki (autor: Zombbiszon) Boląca strata i niepokojący gość! (autor: Zombbiszon) Cienie i nowy przyjaciel (autor: Zombbiszon) Kruki (autor: Zombbiszon) Cienie i Starsze Dusze (autor: Zombbiszon) Zło Kor'hu Dull (autor: Zombbiszon) Złodziej Twarzy i Koszmar (autor: Zombbiszon) Królewiec (autor: Zombbiszon) Przed świtem (autor: Nefryt) Król Żebraków i nowe drzwi (autor: Zombbiszon) Akceptacja (autor: Zombbiszon) Nostalgia (autor: Nefryt) Nowa droga i niespodziewane wyznanie? (autor: Zombbiszon) Biały i zielony daje czerwony! (autor: Zombbiszon) Nowe wyzwania w nowym życiu (autor: Zombbiszon) Krąg tajemnic (autor: Zombbiszon) Jack (autor: Zombbiszon) Czasami to mrok daje najwięcej światła (autor: Zombbiszon) Trzy sceny o szpiegowaniu (autor: Nefryt) Morze bólu. Promyk nadziei ... (autor: Zombbiszon) Sól (autor: Olżunia) Dyjanna Muirne: Miecz może być dowodem wszystkiego (autor: Zorana) Uszatek i Kwiatek na tropie przygody: Przypadłość parszywej gospody (autor: Paeonia i Szept) Gdy gasną świece (autor: Zombbiszon) ... Najjaśniej płoną gwiazdy nadziei. (autor: Zombbiszon) Elias cz. 1 (autor: Zombbiszon) Elias cz. 2 (autor: Zombbiszon) Historia (autor: Zombbiszon)
zamknij

Chat

Nie są bractwem, ani żadnym, oficjalnym stowarzyszeniem. Nie mają swojej siedziby ani herbu czy chociażby marnego symbolu. Mają za to swego zwierzchnika, chociaż jego tożsamość jest znana jedynie nielicznym zaufanym. Są bardzo bogatym ugrupowaniem.

Delviveria to nic innego, jak usługi kurierskie trudniące się dostarczaniem informacji, dokumentów, wszelkiej maści paczek i paczuszek drogą jak najbardziej nielegalną, a dostarczane przez nich przesyłki są najczęściej zdobyte za pomocą włamań i kradzieży. Za skorzystanie z ich usług należy się niemała kwota pieniężna lub jakieś inne, wysokiej wartości dobro.
Chociaż władza rzekomo zwalcza tą nielegalną dziedzinę usług, tak naprawdę za sceną polityczną, wielu możnowładców korzysta z delviverów.
Proszę nie mylić z płatnymi zabójcami, bo - owszem - czasem zdarzają się tak zwane "wypadki przy pracy" i tego czy owego jegomościa należy odprawić na tamten świat, jeżeli stoi delviverowi na drodze, ale nie można żadnego delvivera wynająć w celach mordu.
Delviveria ma strukturę piramidalną, więc, jak wspomniano wcześniej, na szczycie piramidy stoi ich główny zwierzchnik, ale poza tym delviveria dzieli się na pośredników i kurierów.

Pośrednik to osoba, która nie dostarcza przesyłek, ale szuka potencjalnych klientów i negocjuje z nimi cenę, a następnie przydziela zadanie delviverowi, którego uważa za najbardziej odpowiedniego do konkretnej misji. Zyski dzieli między zwierzchnika i delvivera, ale sam odbiera sowitą prowizje od każdego zadania. Statystycznie jeden pośrednik ma pod sobą przynajmniej pięciu delviverów. Im lepsza kadra tym korzystniejsze zamówienia, jednak sam pośrednik, jako negocjator jest równie ważny. Pośrednicy mają swoje terytoria w miastach i krajach, ale silnie konkurują między sobą o klientów i bronią swoich terytoriów. Czasem między rywalizującymi drużynami dochodzi do rozlewu krwi.

Delviver/ Delviverka to osoba, która podlega jakiemuś pośrednikowi i przyjmuje od niego zadania. Jego zadaniem jest dostarczenie przesyłki do konkretnych rąk bądź w konkretne miejsce. Często włamują się i kradną, żeby pozyskać daną rzecz. Są hojnie wynagradzane. Im lepszy delviver tym więcej zleceń, większa płaca.

Zwierzchnik to osoba, której podlegli są wszyscy pośrednicy i delviverowie. Jego tożsamość jest tajna. Do jego zadań należy badanie terytoriów, na którym potrzebni są pośrednicy i ich delviverowie, zaopatruje także swoje drużyny w broń, lokum i ubrania. Ustanawia także prawa delviverskie i stoi na straży ich przestrzegania.

Brak komentarzy:

Prawa autorskie

© Zastrzegamy sobie prawa autorskie do umieszczanych na blogu tekstów, wymyślonego na jego potrzeby świata oraz postaci.
Nie rościmy sobie natomiast praw autorskich do tych artów, które nie są naszego autorstwa.

Szukaj

˅ ^
Rinne Lasair