Przewodnik

Linki-obrazki

Misje
I. Więzi przyjaźni
Spotykasz po latach kogoś, kto dawniej był ci bliski. Wplątuje cię on w jakąś historię, która nie dość, że z czasem się komplikuje, to w dodatku budzi w tobie wątpliwości co do intencji przyjaciela.

II. Linia frontu
Kerończy natarli na Prowincję Demarską. Oblegany jest sam Demar. Jedni ludzie stają do walki, inni uciekają ze spalonej ziemi. Napastnicy, obrońcy i cywile. Po której stronie staniesz?

Opcjonalnie: Udział w buncie niewolników w Wirginii bądź inne miejsca walk.

III. Rekonwalescencja
W nie najlepszej kondycji trafiasz do wioski lub klasztoru. Wydaje ci się, że trafiłeś w dobre ręce i że wkrótce będziesz mógł opuścić to miejsce. Okazuje się jednak, że z pozoru życzliwi i uprzejmi ludzie skrywają przed tobą jakąś tajemnicę.

IV. Zabij bestię
Coś napada, nęka mieszkańców. Zawierasz umowę z wójtem - dostarczysz głowę bestii za określoną cenę. Okazuje się jednak, że stworzenie nie działa bez powodu - jest w jakiś sposób prowokowane przez mieszkańców.

Opcjonalnie: Bestia jest wrażliwa na hałas z karczmy albo ludzie naruszyli w jakiś sposób jej rewir (weszli na jej teren, zajęli leże ze względu na drogie surowce itp.)

V. Nielegalne walki
Dochodzą cię słuchy o nielegalnych walkach prowadzonych w okolicy. Położysz im kres czy może postanowisz wziąć w nich udział dla własnego zysku? Pieniądze nie leżą na ulicy.

VI. Zlecone zabójstwo
Dochodzi do zamachu, w wyniku którego ginie ktoś ważny. Podejmujesz się odnalezienia zabójcy – albo jego zleceniodawcy. Od ciebie zależy, czy dojdzie do aresztowania winnych, czy pomożesz im uniknąć kary.

VII. Egzekucja
W mieście lub wiosce szykuje się egzekucja. Znasz sprawcę albo sam doprowadziłeś do jego schwytania. Realizacja wyroku coraz bliżej.

Opcjonalnie: Z czasem nabierasz wątpliwości, czy skazaniec faktycznie jest winny i chcesz go uwolnić lub dochodzą cię pogłoski, że ktoś może chcieć uwolnić kryminalistę.

zamknij
Spis kodów
Spis opowiadań
Baśń o wolności: Preludium (autor: Nefryt) Gdy demon odzyskuje człowieczeństwo, przypomina sobie jak być człowiekiem.(autor: Zombbiszon) Nikt nie zna prawdziwego bólu do czasu aż nie straci kogoś bliskiego sercu. (autor: Zombbiszon) Wendigo i Driada (autor: Zombbiszon) Domek, zupa, sukkub i historia (autor: Zombbiszon) Sen i niespodzianki (autor: Zombbiszon) Boląca strata i niepokojący gość! (autor: Zombbiszon) Cienie i nowy przyjaciel (autor: Zombbiszon) Kruki (autor: Zombbiszon) Cienie i Starsze Dusze (autor: Zombbiszon) Zło Kor'hu Dull (autor: Zombbiszon) Złodziej Twarzy i Koszmar (autor: Zombbiszon) Królewiec (autor: Zombbiszon) Przed świtem (autor: Nefryt) Król Żebraków i nowe drzwi (autor: Zombbiszon) Akceptacja (autor: Zombbiszon) Nostalgia (autor: Nefryt) Nowa droga i niespodziewane wyznanie? (autor: Zombbiszon) Biały i zielony daje czerwony! (autor: Zombbiszon) Nowe wyzwania w nowym życiu (autor: Zombbiszon) Krąg tajemnic (autor: Zombbiszon) Jack (autor: Zombbiszon) Czasami to mrok daje najwięcej światła (autor: Zombbiszon) Trzy sceny o szpiegowaniu (autor: Nefryt) Morze bólu. Promyk nadziei ... (autor: Zombbiszon) Sól (autor: Olżunia) Dyjanna Muirne: Miecz może być dowodem wszystkiego (autor: Zorana) Uszatek i Kwiatek na tropie przygody: Przypadłość parszywej gospody (autor: Paeonia i Szept) Gdy gasną świece (autor: Zombbiszon) ... Najjaśniej płoną gwiazdy nadziei. (autor: Zombbiszon) Elias cz. 1 (autor: Zombbiszon) Elias cz. 2 (autor: Zombbiszon) Historia (autor: Zombbiszon)
zamknij

Chat

 Nazwa państwa Tahibitów: Akshara
Stolica: Mayuri
Siedziba cesarska: Smoczy Dwór 
Ustrój polityczny: Cesarstwo 
Prawowita dynastia: Carivalu 
(uważani za potomków niebios)
Aktualny stan kraju: okupacja sigvarska
Rodzina cesarska: Antaron i Jedeida Carivalu
(aktualnie w niewoli okupanta)
 Wierzenia: solarne
Język: Tahibi 
Waluta: Ien 
Rząd:
Talingowie mają swoich cesarzy, których uważają za najczystszych potomków smoków, nazywanych często z szacunkiem "Synami niebios". Ponad to, ich rząd składa się ze Smoczej Rady, w której skład wchodzi około czterdziestu posłów, pełniących dożywotnią kadencje, chociaż zdarzają się przypadki obalenia poszczególnych członków rady.

SMOCZY DWÓR na ziemiach kerońskich

 dzierżawiony od królestwa na powierzchni kilkudziesięciu hektarów ziemi kompleks tysięcy, majestatycznych budowli, został wzniesiony w niecałe pięć lat od przybycia Tahibitów na ziemie Keroni. W końcu nie od dziś wiadomo, że Tahibici to naród słynący z posiadania takich kosztowności bogactw, że żaden umysł nie jest w stanie tego pojąć. Dwór chroniony jest i strzeżony przez gruby mur, pilnowany dzień i noc przez armię cesarską. Wewnętrzna polityka dworu jest prywatna i zamknięta dla oczu zewnętrznych, za to huczne bale i święta z okazji smoczych wierzeń są słynne i poza granice królestwa.


Mieszkańcy dworu:

Dwórki 
kobiety usługujące najczęściej Cesarzowym, które muszą się odznaczać odpowiednim wykształceniem z dziedziny parzenia herbaty i kawy, piśmiennictwa, etyki i muzyki. Ubrane jednakowo podążają za swą panią jak kurczęta za kwoką. 

 Konkubiny 
inaczej cesarskie nałożnice. Ich liczba stanowi o statusie i sile władcy. Kobiety te muszą posiadać dobre wykształcenie i pochodzić z dobrych rodzin. Bycie konkubiną wiąże się z licznymi przywilejami. Z pośród konkubin Cesarz może wybrać sobie przyszłą żonę, a nawet więcej żon. 


_____________
Państwo i opis autorstwa Sorchy.

Brak komentarzy:

Prawa autorskie

© Zastrzegamy sobie prawa autorskie do umieszczanych na blogu tekstów, wymyślonego na jego potrzeby świata oraz postaci.
Nie rościmy sobie natomiast praw autorskich do tych artów, które nie są naszego autorstwa.

Szukaj

˅ ^
+ postacie
Rinne Lasair