Przewodnik

Linki-obrazki

Misje
I. Więzi przyjaźni
Spotykasz po latach kogoś, kto dawniej był ci bliski. Wplątuje cię on w jakąś historię, która nie dość, że z czasem się komplikuje, to w dodatku budzi w tobie wątpliwości co do intencji przyjaciela.

II. Linia frontu
Kerończy natarli na Prowincję Demarską. Oblegany jest sam Demar. Jedni ludzie stają do walki, inni uciekają ze spalonej ziemi. Napastnicy, obrońcy i cywile. Po której stronie staniesz?

Opcjonalnie: Udział w buncie niewolników w Wirginii bądź inne miejsca walk.

III. Rekonwalescencja
W nie najlepszej kondycji trafiasz do wioski lub klasztoru. Wydaje ci się, że trafiłeś w dobre ręce i że wkrótce będziesz mógł opuścić to miejsce. Okazuje się jednak, że z pozoru życzliwi i uprzejmi ludzie skrywają przed tobą jakąś tajemnicę.

IV. Zabij bestię
Coś napada, nęka mieszkańców. Zawierasz umowę z wójtem - dostarczysz głowę bestii za określoną cenę. Okazuje się jednak, że stworzenie nie działa bez powodu - jest w jakiś sposób prowokowane przez mieszkańców.

Opcjonalnie: Bestia jest wrażliwa na hałas z karczmy albo ludzie naruszyli w jakiś sposób jej rewir (weszli na jej teren, zajęli leże ze względu na drogie surowce itp.)

V. Nielegalne walki
Dochodzą cię słuchy o nielegalnych walkach prowadzonych w okolicy. Położysz im kres czy może postanowisz wziąć w nich udział dla własnego zysku? Pieniądze nie leżą na ulicy.

VI. Zlecone zabójstwo
Dochodzi do zamachu, w wyniku którego ginie ktoś ważny. Podejmujesz się odnalezienia zabójcy – albo jego zleceniodawcy. Od ciebie zależy, czy dojdzie do aresztowania winnych, czy pomożesz im uniknąć kary.

VII. Egzekucja
W mieście lub wiosce szykuje się egzekucja. Znasz sprawcę albo sam doprowadziłeś do jego schwytania. Realizacja wyroku coraz bliżej.

Opcjonalnie: Z czasem nabierasz wątpliwości, czy skazaniec faktycznie jest winny i chcesz go uwolnić lub dochodzą cię pogłoski, że ktoś może chcieć uwolnić kryminalistę.

zamknij
Spis kodów
Spis opowiadań
Baśń o wolności: Preludium (autor: Nefryt) Gdy demon odzyskuje człowieczeństwo, przypomina sobie jak być człowiekiem.(autor: Zombbiszon) Nikt nie zna prawdziwego bólu do czasu aż nie straci kogoś bliskiego sercu. (autor: Zombbiszon) Wendigo i Driada (autor: Zombbiszon) Domek, zupa, sukkub i historia (autor: Zombbiszon) Sen i niespodzianki (autor: Zombbiszon) Boląca strata i niepokojący gość! (autor: Zombbiszon) Cienie i nowy przyjaciel (autor: Zombbiszon) Kruki (autor: Zombbiszon) Cienie i Starsze Dusze (autor: Zombbiszon) Zło Kor'hu Dull (autor: Zombbiszon) Złodziej Twarzy i Koszmar (autor: Zombbiszon) Królewiec (autor: Zombbiszon) Przed świtem (autor: Nefryt) Król Żebraków i nowe drzwi (autor: Zombbiszon) Akceptacja (autor: Zombbiszon) Nostalgia (autor: Nefryt) Nowa droga i niespodziewane wyznanie? (autor: Zombbiszon) Biały i zielony daje czerwony! (autor: Zombbiszon) Nowe wyzwania w nowym życiu (autor: Zombbiszon) Krąg tajemnic (autor: Zombbiszon) Jack (autor: Zombbiszon) Czasami to mrok daje najwięcej światła (autor: Zombbiszon) Trzy sceny o szpiegowaniu (autor: Nefryt) Morze bólu. Promyk nadziei ... (autor: Zombbiszon) Sól (autor: Olżunia) Dyjanna Muirne: Miecz może być dowodem wszystkiego (autor: Zorana) Uszatek i Kwiatek na tropie przygody: Przypadłość parszywej gospody (autor: Paeonia i Szept) Gdy gasną świece (autor: Zombbiszon) ... Najjaśniej płoną gwiazdy nadziei. (autor: Zombbiszon) Elias cz. 1 (autor: Zombbiszon) Elias cz. 2 (autor: Zombbiszon) Historia (autor: Zombbiszon)
zamknij

Chat

Tomahawk - był jednoręczną siekierą, rodzajem broni do walki wręcz. Powszechnie wykorzystywany przez rdzennych ludzi z kresów. Tomahawk był przydatną bronią, wykorzystywaną do cichych zabójstwa, walki wręcz, ale również dobrze spisywał się do rutynowych zadań takich jak cięcie liny.
Stalowy sztylet - styl wykonania tego noża bezwzględnie wskazuje na jego Północne korzenie. Ostrze umieszczono na gorąco w oprawie z rogu jelenia, a następnie utwierdzono za pomocą nitu, dodając elementy cynowych zdobień.
Ukryte ostrze - Standardowe narzędzia mordu Przymierza Dwunastu, używane przede wszystkim do cichych zabójstw, ale skuteczne również w otwartej walce. Stanowił element zaskoczenie podczas walki.
Łuk - W rękach dobrego strzelca broń ta może być niemal tak śmiercionośna jak pistolety czy muszkiet. Mimo zadawania mniejszych obrażeń, jest cicha, dzięki czemu idealnie nadaje się do cichych akcji. 
Strzałki z liną - Te liny są wyposażone w śmiertelnie niebezpieczny hak, co pozwala wyciągnąć jednego przeciwnika z grupy i sprowadzić go w zasięg białej broni. Można go również użyć do wciągnięcia przeciwnika w górę i powieszenia nad ziemią. 
Zatrute strzałki - Ostrza tych silnie trujących strzałek zostały zanurzone w wyciągu z cykuty, znanej również jako szalej jadowity. Toksyny zawarte w tej roślinie atakują układ nerwowy, powodując paraliż, utratę przytomności… a nawet śmierć. 
Bomby dymne - Bomby dymne wytwarzają gęsty dym, który oślepia wszystkie osoby objęte jego działaniem. Wytworzone z prochu i fosforu, mogą zapewnić przewagę w walce lub pomóc w ucieczce przed prześladowcami. 
Kordelas - Kordelas to może nie najbardziej elegancka z białych broni, ale jego skuteczność z pewnością rekompensuje brak ozdobnych detali. Szybkie, brutalne ostrze jest nieco zagięte ku końcowi. Prosta osłona dłoni ciągnie się ponad kłykciami, aby połączyć się z głownią rękojeści. 
Trujący gaz - obszarowy granat rozpylający chmurę zabójczego gazu zadającego regularne obrażenia wszystkim znajdującym się w jego zasięgu.
 Wytrych - wymagany do otwierania zamków, bardzo łamliwy. Te delikatne utensylia włamywacza pozwalają nam dostać się do zamkniętych pomieszczeń.

Brak komentarzy:

Prawa autorskie

© Zastrzegamy sobie prawa autorskie do umieszczanych na blogu tekstów, wymyślonego na jego potrzeby świata oraz postaci.
Nie rościmy sobie natomiast praw autorskich do tych artów, które nie są naszego autorstwa.

Szukaj

˅ ^
+ postacie
Rinne Lasair