Przewodnik

Linki-obrazki

Misje
I. Więzi przyjaźni
Spotykasz po latach kogoś, kto dawniej był ci bliski. Wplątuje cię on w jakąś historię, która nie dość, że z czasem się komplikuje, to w dodatku budzi w tobie wątpliwości co do intencji przyjaciela.

II. Linia frontu
Kerończy natarli na Prowincję Demarską. Oblegany jest sam Demar. Jedni ludzie stają do walki, inni uciekają ze spalonej ziemi. Napastnicy, obrońcy i cywile. Po której stronie staniesz?

Opcjonalnie: Udział w buncie niewolników w Wirginii bądź inne miejsca walk.

III. Rekonwalescencja
W nie najlepszej kondycji trafiasz do wioski lub klasztoru. Wydaje ci się, że trafiłeś w dobre ręce i że wkrótce będziesz mógł opuścić to miejsce. Okazuje się jednak, że z pozoru życzliwi i uprzejmi ludzie skrywają przed tobą jakąś tajemnicę.

IV. Zabij bestię
Coś napada, nęka mieszkańców. Zawierasz umowę z wójtem - dostarczysz głowę bestii za określoną cenę. Okazuje się jednak, że stworzenie nie działa bez powodu - jest w jakiś sposób prowokowane przez mieszkańców.

Opcjonalnie: Bestia jest wrażliwa na hałas z karczmy albo ludzie naruszyli w jakiś sposób jej rewir (weszli na jej teren, zajęli leże ze względu na drogie surowce itp.)

V. Nielegalne walki
Dochodzą cię słuchy o nielegalnych walkach prowadzonych w okolicy. Położysz im kres czy może postanowisz wziąć w nich udział dla własnego zysku? Pieniądze nie leżą na ulicy.

VI. Zlecone zabójstwo
Dochodzi do zamachu, w wyniku którego ginie ktoś ważny. Podejmujesz się odnalezienia zabójcy – albo jego zleceniodawcy. Od ciebie zależy, czy dojdzie do aresztowania winnych, czy pomożesz im uniknąć kary.

VII. Egzekucja
W mieście lub wiosce szykuje się egzekucja. Znasz sprawcę albo sam doprowadziłeś do jego schwytania. Realizacja wyroku coraz bliżej.

Opcjonalnie: Z czasem nabierasz wątpliwości, czy skazaniec faktycznie jest winny i chcesz go uwolnić lub dochodzą cię pogłoski, że ktoś może chcieć uwolnić kryminalistę.

zamknij
Spis kodów
Spis opowiadań
Baśń o wolności: Preludium (autor: Nefryt) Gdy demon odzyskuje człowieczeństwo, przypomina sobie jak być człowiekiem.(autor: Zombbiszon) Nikt nie zna prawdziwego bólu do czasu aż nie straci kogoś bliskiego sercu. (autor: Zombbiszon) Wendigo i Driada (autor: Zombbiszon) Domek, zupa, sukkub i historia (autor: Zombbiszon) Sen i niespodzianki (autor: Zombbiszon) Boląca strata i niepokojący gość! (autor: Zombbiszon) Cienie i nowy przyjaciel (autor: Zombbiszon) Kruki (autor: Zombbiszon) Cienie i Starsze Dusze (autor: Zombbiszon) Zło Kor'hu Dull (autor: Zombbiszon) Złodziej Twarzy i Koszmar (autor: Zombbiszon) Królewiec (autor: Zombbiszon) Przed świtem (autor: Nefryt) Król Żebraków i nowe drzwi (autor: Zombbiszon) Akceptacja (autor: Zombbiszon) Nostalgia (autor: Nefryt) Nowa droga i niespodziewane wyznanie? (autor: Zombbiszon) Biały i zielony daje czerwony! (autor: Zombbiszon) Nowe wyzwania w nowym życiu (autor: Zombbiszon) Krąg tajemnic (autor: Zombbiszon) Jack (autor: Zombbiszon) Czasami to mrok daje najwięcej światła (autor: Zombbiszon) Trzy sceny o szpiegowaniu (autor: Nefryt) Morze bólu. Promyk nadziei ... (autor: Zombbiszon) Sól (autor: Olżunia) Dyjanna Muirne: Miecz może być dowodem wszystkiego (autor: Zorana) Uszatek i Kwiatek na tropie przygody: Przypadłość parszywej gospody (autor: Paeonia i Szept) Gdy gasną świece (autor: Zombbiszon) ... Najjaśniej płoną gwiazdy nadziei. (autor: Zombbiszon) Elias cz. 1 (autor: Zombbiszon) Elias cz. 2 (autor: Zombbiszon) Historia (autor: Zombbiszon)
zamknij

Chat



Alexander Walker| Greem | 27 lat| wędrowiec | łowca nagród| stara się nie działać pochopnie | jeden ze Strażników Bram

183 cm wzrostu| czarne włosy| czerwone oczy| czerwony płaszcz, szare spodnie, biały kaptur, przepaska na oczy, tuba w kształcie zwoju

dobrze walczy kijem| znajomość magii| możliwość przenoszenia się do innych wymiarów

 
Świtało, gdy się obudziłem. Moje ubranie było wilgotne od porannej rosy, a ognisko niemal całkiem wygasło. Jednak nie było już sensu rozpalać go od nowa. Cel był już blisko, za blisko.
Przeciągnąłem się lekko zdrętwiały po nocy. Chłód i twarda gleba nie pomagają w zaśnięciu. Zwłaszcza, kiedy jest się ściganym przez bandę fanatyków.
- Za życia nie byłem aż tak popularny.
- Ale masz już nowe - odezwał się za mną głos. Nie musiałem się obracać by wiedzieć do kogo należy.
- Nadal nie wierzę, że tu jestem. Że ZNOWU jestem.
- Co chcesz tam znaleźć?
Wiedziałem, że patrzy w stronę miasta. Sam odruchowo spojrzałem w tamtą stronę. Co chciałem tam znaleźć? Odkupienie? Odpowiedzi? Nadzieje? Może wszystko naraz?
- Zobaczy się. Najpierw muszę wyrównać pewne rachunki.
- Jakie?
Nie odpowiedziałem. Wiedziałem, że odpowiedź by ją nie zadowoliła. Wstałem i powoli podszedłem na szczyt wzniesienia by jeszcze raz spojrzeć na miasto. Nic się nie zmieniło. Nadal brudne i pełne nadziei. Latarnie jeszcze się świeciły, a mieszkańcy powoli budzili się do życia.
Znowu tu jestem. W końcu to prawda co mówią. Wszystkie drogi prowadzą do Królewca...
- Czas zacząć działać - wyszeptałem i powolnym krokiem ruszyłem w stronę miasta.


(Opis może ulec zmianie!)
gg: 56165800

5 komentarzy:

Nefryt pisze...

[Witać nie będę, bo jako autor jesteś z nami od dłuższego czasu ;)
Cieszy mnie, że zostałeś przy koncepcji "powrotu" do życia, bo wygląda ciekawie. Karta już dodana, organizację i rasę też niebawem umieszczę, gdzie trzeba, jednak muszę cię prosić o poprawienie kilku drobnych błędów:
W karcie postaci:
- w tytule postu na końcu powinno być ę - szansę, nie szanse (bo to liczba pojedyncza),
- zamiast frazy: jeden ze strażników Strażnik Bram proponuję dać: jeden ze Strażników Bram i podlinkować dwa ostatnie słowa,
- ostatnie słowo (Królewca) proponuję zmienić na miasta albo stolicy, żeby nie było powtórzenia.
Poprawiłam ci interpunkcję w dialogu - mam nadzieję, że się nie gniewasz.

W Strażnikach Bram:
- byłabym wdzięczna za zmianę tytułu postu ze strażnik bram na Strażnicy Bram - w kontekście pozostałych opisów organizacji będzie wyglądało na bardziej uporządkowane.
- drobny błąd merytoryczny: wiadomo, dlaczego wybuchła wojna. Proponuję albo ograniczyć cele do dwóch ostatnich punktów (tj. powstrzymania wojny/rozwiązania sytuacji pokojowo), albo wspomnieć o tym, że Strażnicy doszukują się w wybuchu wojny drugiego dna, jakiegoś powodu, o którym się nie mówi.

Tyle mojego wydziwiania ;) Czy mogę dodać bóstwa greem do zakładki mitologia? Plus, kiedy miały miejsce Wojna Wygnańców i Czystka Ras? Bo niebawem będę aktualizować kalendarium i fajnie byłoby dodać te wydarzenia - najlepiej z jednozdaniowym wyjaśnieniem, o co w nich chodziło.

Póki co nie zapraszam do wątku, bo muszę najpierw zaktualizować (czytaj: napisać od nowa) obie karty. Ale potem przyczłapię z jakimś pomysłem ;)]

Olżunia pisze...

Brzmi jak grubsza afera. Węszę nowe opowiadania, które rozwiną wątki z karty postaci. Mam rację? :D
Co powiesz na wątek? I wspólne kłopoty?

Zorana pisze...

[Hejo. Poiczyłabym, ile tych kart już publikowałeś, gdybym się nie zgubiła ;) Normalnie uderzyłabym z zapytaniem o wątek, ale po ostatnim *olanym* się zraziłam, więc tym razem powiem tylko, że jeśli miałbyś czas, pomysł i ochotę, wiesz, gdzie mnie szukać.
Cieszy mnie, że pojawiła się nowa organizacja, jestem ciekawa jak się rozwinie jej historia. Jednak - jako osoba odpowiedzialna za skrzydlatych - prosiłabym o niewykorzystywanie słowa 'anioł' (nie słyszałam o żadnej religii mówiącej o takich istotach, a moi są nieoficjalni i nie podpisują się pod żadną z nich). Myślę, że u nas bardziej pasowałyby właśnie 'duchy (opiekuńcze)' bądź 'bogowie' (można sprecyzować którzy). Ewentualnie możesz stworzyć swój własny kult z 'celestialami' czy 'niebianami'. Chodzi o to, żeby nie wrzucać tu żadnej monoteistycznej religii z naszego świata. :)]

Zorana pisze...

[*edit: niebianinami, taki głupi błąd, że aż wstyd ;)
A, co do stosunku skrzydlatych (aniołów) do rasy - tak, jak najbardziej niechęć wskazana, jednak co do Twoich kultów - skrzydlaci mogą być utożsamiani z niebianami w tych religiach, ale oni sami nigdy nie podadzą się za wysłanników któregokolwiek z bóstw (chyba że będą chcieli skłamać i wykorzystać sytuację, ale to nie zdarza się często, bo zgodnie z zasadami powinni zachować anonimowość śmiertelników). Są po prostu istotami międzywymiarowymi, mącicielami historii i czasem tylko opiekunami innych ras.]

Zorana pisze...

[Aż musiałam sprawdzić - ale masz racje, ja urwałam wątek. No ale nie ja usunęłam KP bez ostrzeżenia ;)
Nie mam pomysłu na wątek i nie podejmę się go przed końcem sesji, choć możemy do tego czasu przedyskutować jego treść. Myślę, że najlepszym punktem zaczepienia jest fakt, że skrzydlaci krzywo patrzą na istoty pochodzące od demonów i jeśli któraś z nich naruszy jakąś z zasad, nazwijmy to, współżycia społecznego, mogą dostać za zadanie zlikwidowania jej. Ale na razie za mało wiem o Twojej rasie, uzupełnij informacje o jej pochodzeniu.]

Prawa autorskie

© Zastrzegamy sobie prawa autorskie do umieszczanych na blogu tekstów, wymyślonego na jego potrzeby świata oraz postaci.
Nie rościmy sobie natomiast praw autorskich do tych artów, które nie są naszego autorstwa.

Szukaj




˅ ^
+ postacie
Rinne Lasair